Prázdninová rekapitulácia

19:09

Áno, tak už aj mne na budúci týždeň končia prázdniny. Dnes sa spolu so mnou môžete pozrieť na to, čo a koľko som toho cez leto prečítala.

PicMonkey-Collage.jpg

JÚN
Prázdniny mi začali druhý júnový týždeň, po štátniciach. Slovo "štátnice" chcem zdôrazniť, lebo som po nich bola mimo ešte takmer celý mesiac. To sa odrazilo aj na čítaní. Ako prvú knihu som si vybrala Volanie Kukučky od Roberta Galbraitha (J. K. Rowling), na ktorú som sa toľko tešila, no nebola som schopná sa do nej začítať. Svoje urobilo určite hlavne moje rozpoloženie, ale aj to, že v knihe sa toho veľa nedeje, a keď už, tak veľmi pomaly. Nakoniec sa mi však páčila, a tak som jej udelila veľmi dobré hodnotenie (recenzia tu). Bola to však jediná kniha, ktorú som za jún prečítala (ešteže má viac ako 400 strán).

JÚL
V júli sa mi nedarilo o nič lepšie, vlastne som dopadla ešte horšie. Podarilo sa mi prečítať len druhé pokračovanie série detektívok od GalbraithaHodvábnik (recenzia tu).

AUGUST
V auguste sa mi konečne začalo dariť lepšie. Ako  prvú knihu som si neplánovane prečítala Kam zmizla Aljaška od Johna Greena, ktorú som vyhrala v súťaži a pustila som sa do nej hneď v deň, kedy mi prišla (recenzia tu). Nasledovala už skôr klasická literatúra Stepfordské manželky od Iru Levina (recenzia tu). A aby som zavŕšila knihy od Rowlingovej, začala som opäť raz čítať Harryho Pottera, tentoraz po viac ako 7 rokoch. Celú sériu by som chcela dočítať ešte tento rok, aby som tak za rok mala prečítané všetky Rowlingovej knihy (a jej imaginárneho kamaráta Roberta). Posledný augustový deň som ešte stihla dočítať útlu knihu O písaní od Stephena Kinga, čo je akási spisovateľská príručka a skrátený životopis v jednom.

SEPTEMBER
Tento mesiac som len pokračovala v čítaní Harryho Pottera, mám za sebou už prvé 3 knihy.

Za prázdniny som teda prečítala 8 kníh, čo nie je ani zďaleka toľko, koľko som ich plánovala prečítať. Predpokladám, že vy ste boli úspešnejší, takže sa pochváľte, teším sa na vaše komentáre!

Mohlo by sa vám páčiť

4 komentárov

  1. Ja som v júli bola veľmi úspešná, prečítala som 7 alebo 8 kníh:) ale v auguste som sa nejako zasekla a len dočítala HP 4 a potom až v septembri sa mi podarilo dočítať päťku. Nedokázala som čítať niečo iné ako Harryho, asi nejaký blok, ale to sa mi pri hp stáva vždy :D už ma to prešlo, ale veľmi by som chcela dočítať posledné dve do konca roka. :) veľmi by som si chcela prečítať kukučku a takisto aj paničky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekne! Vidím, že nie som sama, kto opäť raz číta Harryho :) Určite si Kukučku aj Paničy prečítaj! :)

      Odstrániť
  2. Taky zrovna čtu Harryho Pottera! :) Před dvěma dny jsem dočetla čtvrtý díl :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ozaj je nás dosť :) Ja so štvorkou začnem asi dnes.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár!